Éééés sikerült. Először eljutott a játék arra a pontra, hogy van eleje, van vége. Kezd egészen játék hangulata lenni.
Szóval ma elkészült a Wave kezelés pályákra bontva. Végül a Resources-ban tárolt JSON fájlok mellett döntöttem mert könnyen szerkeszthető és jól átlátható. Igaz még android-on valamiért nem szeretné felolvasni a fájlt text-ként, de ez már csak apróság.
Szóval ami már kész:
- Platform építés és eladás
- Platformokon való mozgás
- Három turret típus. Ezek jelenleg sebességben, sebzésben és árban térnek el. Később meglátom még kell-e tovább bonyolítani esetleges hatásokkal. Azért lassító torony minden TD játékba kell nem!? :)
- Négy AI típus. Az egyik repülne... de még nem teszi. Majd fog.
- Egészen stabil 60FPS itt még mindig lehet majd nyerni az AI modellek finomításával
Ami még hátra van:
- Kb 20 darab pálya. Ezek között lesz: havas, sivatagos, éjszakai meg a most a legtöbb képen látható stílus.
- Pályák nehézségének és wave-jeinek beállítása. Erről kb akkor lehet majd beszélni, ha már megvannak a pályák nagyjából.
- A pályákat összekötő "map" képernyő elkészítése
- Zenék/Hangok
Holnapra a terv egy kezdetleges menü/map képernyő összerakása ahonnan indíthatóak a pályák és ahova vissza lehet menni, ha végeztünk eggyel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.